Rubrik

Måste uppdatera er, Sandra vart inte dissad ;) Så nu är hon glad igen.

Nej men jag har kommit på vad jag har för sjukdom :O Jag har så att första dagen är man svullen i halsen, feber ch ont i kroppen och sen andra dagen får man världens mördar hosta och så gör de så jävla ont i halsen att man knappt vågar andas för att de gör så ont. Sånt är de, bara så ni vet.

Har pratat med Kim jätteläng idag, vi pratade om vårat vackra förhållande vi hade och hur det känns nu åså, och vi båda kom överrens om att de är otroligt skönt att vi fick ett slut på eländet. Men vi bestämde att jag skulle komma hem till honom i morgon så han kan ta hand om mig för att jag är sjuk, och så kommer jag att få duscha hur mycke jag vill :D Hihi Sen vill jag äta något gott. Och så måste han massera mig :)

Jag är varm och kall och de är irri! Jag vill inte va sjuk för de har jag inte tid med.. :@


Kommentarer
Postat av: sandra

Och du var bara tvungen att skriva "vart" i en mening som handlar om mig? :@

2009-10-27 @ 10:32:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0