Pratar med Sandra i fonen

Halloj, jag är i sura igen. Skulle ha bokat tid på citypraktiken idag men de gick inte så jag ska ringa dit i morgon :@ och jag har en känsla av att jag koller glömma bort de.. Får se, får ringa så fort jag vaknar.

Sandra och jag sitter och snackar skit som vanligt, om idioter som föröker leka svårflirtade. Sånt gick hem på 1800-talet och inte nu! Jaja vissa människor är väl såna.

Har absolut ingenting att göra och jag känner mig extremt rastlös! Vill hitta på något, vill bara att någon ska höra av sig och säga att den vill leka med mig :@ Och i morgon har jag också absolut ingenting att göra, fan va jobbigt de är!

Ring mig någon!
Va med mig någon!
Hör av dig någon!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0