Ont

Hallå, idag eller dom senaste dagarna okså så har jag haft så jävla ont i pattarna så de kan inte va normalt. De känns som om någon skulle klämma för kung och fosterland på dom, skit ont. De gör speciellt ont när jag har legat på rygg och ska resa mig upp, då jävlar skriker jag! Sen så har jag nå skummt tryck över bröstkorgen, de är inte så att jag får svårt att andas mest att de gör ont. Något fel måste de ju va, vill ju verkligen gå till läkaren för min läkare är en snygg pilf :) men jag har faktiskt inte råd, de är ju så jävla dyrt och de enda dom kommer säga är, de är inge fel på dig, de här är helt normalt.. Cp idioter.

Ja de är i alla fall mina problem den här morgonen. Har inte så där mycke träningsvärk från igår, bara i armhävnings-musklerna men där får jag alltid träningsvärk :) Men de är helt sjukt hur stark jag blivit, innan så orkade jag 1 armhävning nu orkar jag 10, good for me!

Nog babblat, jag ska gå och ta en morgon cigg sen ska jag glo på tv tills Sandra kommer hem.
PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0