Oj är klockan redan halv 4!?

Hej jo jag har väl inte hunnit med så mycket, inte för att jag hade något planerat med ändå.. Ska väl hoppa in i duschen senare ska nog basta också så att jag blir riktigt brun när jag ska sola på tisdag, ska träna också med Sandra.

Ehm.. Sandra hon åkte hem igår och jag va hemma och gjorde exakt ingenting.. Jag har ett så intressant liv hehe. Nej men vadå, man kan väl inte ha skoj varje dag. Och vet ni vad jag kom att tänka på!? Vad hände med mitt jag-ska-gå-ut-och-gå-5km-varje-dag? Gick väl 2-3 gånger och sen tröttnade jag, typiskt mig I guess.

Och vet ni :D idag flyttar min syster till mjölby för att gå på gymnasiet :) Åh de kommer bli sååååååå skönt, för då är det bara jag, mami, mongoböghoräckelgubben och min lillesyrra som kommer bo här och dom åker alltid iväg på helgerna så jag kommer få va ensam, åh vad skönt! Slippa bli väckt varje vardagsmorgon med äckel emo musik :) Slippa hennes fula vänner som springer runt här, korven petter ja vafan kan dom heta?! Men skönt att slippa dom i allafall. Kan dock inte ta hennes rum för att den inte har någon dörr, men jag rivs med mitt, jag får plats de är ju huvudsaken :@
Men de kanske är dags för mig att hitta något eget, men egentligen så orkar jag inte, de är skönt att aldrig behöva tänka på att handla mat, städa, tanka bilen, tvätta, jobba m.m. Kan faktiskt stå ut med det här ett tag till :p

Jada jada jada, PUS


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0