Ny duschad och ska snart hämta Sandra

Hoho, duschat har jag äntligen gjort för nu börjar min dag, hehe. Nej men jag ska väl fixa till mig lite lätt sen ska jag åka och hämta Sandra för vi ska vara hos mig i kväll.

Är lite förbannad för att jag måste ha pengar! Är i ett sånt stort behov av dom så jag dör. Har gått runt och letat i hela huset ifall det skulle ligga en slant någonstans, men de gör de inte :@ Har väl redan rensat alla ställena.. Kan inte ringa papi för jag har redan fått ganska så mycke den här månaden, eller förra, som gick till träningskort och solkort och tåg, fan vad jag hatar tåg de är så jävla dyrt :@ Måste vekligen flytta! Men jag vet inte hur mycke jag har på mitt nordeakonto för att Kim har min inloggningsdosa, som jag även ska hämta idag, Kim, du får hämta ut en egen! Kan va så att jag har lite pengar där.. MEN I HELVETE fan jag glömde ju bort att jag inte kan komma in till Kim för att jag inte har någon jävla nyckel fan fan fan! Men han borde komma hem vid 8. Fan vad jobbigt allt ska va...........

Hej då

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0