Mensmage

Sov ca 3 timmar i natt och är ganska så trött. Sandra tvingade mig att följa med henne till skolan :@ Men tur så hade hon inte sin sista lektion så nu är vi hemma tidigt igen. Hann i allafall titta på en viss kille en sväng innan vi åkte hem hihi. Och så käkade vi mc'donalds :@ men fan va gott de va jag har inte ätit skräpmat på evigheter och nu känner jag mig fet som aldrig förr, måste gå hem och banta bort allt sen.

Och så känner jag mig extra fet bara för jag har fått värsta mensmagen haha ser fan ut som om jag är gravid, men icke. Sen så har jag sendrag i tummuskeln haha de gör faktiskt skitont.. Undrar när de förvinner.. :@

Nej men idag så ska jag se om en sak händer och om de inte händer kommer jag bli sur och irriterad! Men hur som så kommer jag åka hem till sura idag och sova i min sköna säng med min osköna kudde :@ Måste iväg och köpa en ny kudde så fort jag får pengar :) Sen måste jag köpa hårspray och skor.. Sen är det nog inte så mycke pengar kvar, fan jag måste skaffa mig ett jobb, detta håller inte.

PUS
(som för övrigt står för "pungen under snoppen")

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0