Kan den här dagen bli värre?!

Åh vad jag är förbannad på varenda jävel! Jag hatar sura jag hatar idioter och falska människor, jag hatar otrogna människor som inte har något samvete, jag tror fan inte att en människa kan ändra på sig! Om man nu är på ett visst sätt så kommer det aldrig, ALDRIG att ändrats, så det är ingen idé att du försöker ändra på din partner och tror att "med mig kommer han/hon inte bete sig som ett as" men jo det kommer han/hon, för om dom har kommit undan med de en gång så varför sluta när man ändå inte kommer bli upptäckt?! Tror du att din partner är ortogen så är det så!
Och jag fattar inte varför man ska va vän med sin värsta fiende, varfan skulle jag vilja vara vän med någon jag vill döda bara för att?! För att komma närmare någon eller för att få ut info? De kan man göra i allafall. De är ju förfan bara va med den man vill eller fråga om man vill veta något.


JAG ÄR EN ARG MÄNNISKA OCH KOMMER ALLTID VARA DET! De är ingen idé att någon försöker ändra på mig, för då kommer jag säkert på damp och hugga ihjäl dig med det första jag hittar.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0