Jordgubb och vanilj glass med inbyggt strössel :)

Sitter här igen ch tycker synd om mig själv och så hittade jag glass i frysen, så de har jag snaskat på ett tag, men nu är det slut :@

Och just for the record så va det bara Sandra som hade blivit dissad, HAHAHA!

Funderar på om jag ska hoppa in i bastun en stund, men sist jag bastade när jag hade feber så höll jag på att svimma, satt där inne eller låg på bänken gjorde jag nog mer, men jag låg där och hade ingen kraft att ta mig ut eller stänga av bastun, då höll jag på att dö.

Åh jag har så ont i axlarna, känner mig så satans stel och kall, jag kasnnke inte har feber fryser som fan och är inte varm.. Knasigt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag fick ju det jag ville ha iaf ;D

2009-10-26 @ 16:15:47

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0