Jag är hos Sandra

Haloj.
Va och tränade igår med mami för Sandra kunde inte komma för hon hade ingen lust att stå på stan och vänta i 46 år tills jag skulle komma. Men jag tränade i alla fall :@ Sen så gick jag och solade, varmt och skönt. Sen så gick jag hem till Kim och vi kollad på film och sånt, men jag fick aldrig veta vad de va för saker han ville prata med mig om :@ Han ville inte förstöra dagen.. Men får väl veta det en annan dag I guess. Ja men de va trvligt tycker jag, jag fick mssage :) bra för min onda rygg. Men jag sov som en kotte för Kim har en otroligt mjuk säng, inte bra. Men jag tycker de är bra som det är i allafall.

Jag fick gå hemmifrån kim havl 2 för han skulle till jobbet och Sandra sluteade halv 3 och skulle va på stan kl3 så jag fick gå runt på stan och kika på saker som jag inte har råd att köpa, men jag hittade 2par skor som jag måste ha! Har letat efter ett par högklackade svarta stövlar sen mina gick sönder och nu har jag äntligen hittat ett par :) men problemet är att jag inte får i fotfan för jag har så feta fötter :@ Men jag ska gå och prova dom igen när jag har leggings eller strumpbyxor på mig, då ska jag tamigfan trycka ner foten! Sen hittade jag ett par snygga boots som skulle passa skitbra till mina byxor som jag inte har några skor till. Lägger upp bilder på dom nu när jag ändå håller på :D men får se, har dock inte några pengar än.



Skor skor skor, vad har jag mer gjort idag? Jo jag träffade Sandra (kims väns tjej) på skopunkten, vi stod och snackade ett tag men sen va jag tvungen att gå för de blev så jävlavarmt. Sen åkte jag och Sandra hit och käkade pizza, så nu känner jag mig extremt onyttig :@ fy på mig! Sen har vi inte gjort mer, tror inte vi ska göra annan än att sitta här och häcka tills vi ska sova.. Röka då och då men inge mer.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0