Hos Kim

Halloj, nu har jag vaknat till liv. Kim stack till jobbet i mordse halv 6 så jag fick stanna kvar här helt ensam :O Fats vi inte är tillsammans :O haha. Han slutar 2 så jag funderar om jag ska stanna här tills dess eller om jag ska lägga nyckeln i brevlådan, men de känns ju bara taskigt..

Igår så va Sandra och tränade och jag tittade på eftersom jag är sjuk, men de va så jävla tråkigt så Sandra gick därifrån. Sen så va vi så jävla hungriga så vi gjorde en jävla dålig sak, vi åt på mc'donalds :O Men jag va så jävla hungrig och febrig. Så vi gick och solade och jag råkade hälla ut hela flaskan med sprut på golvet, hehe. Nej men fyfan vad febrig jag va, hade ont i hela kroppen och mådde illa och kände mig helt yr, tänk nu vilken snäll vän jag är som följer med bajsSandra och tränar :@

Sen så gick jag hem till Kim oh så berättade jag en rolig sak för honom som jag och Sandra tycker är skit roligt och han skrattade :O haha äntligen något han tycker va kul.
Tänk dig att du har sex och din partner säger;
Åh åhhh ta mig i bajan!
hhahahaha eller
Åh  åhhåhh oh ta mig i korv hålet!

Okej de lät inte så kul om man bara läser de, man måste ju ha med massa ljudeffekter och sånt.. Men de är i allafall väldigt skojigt!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0