Hos Kim nu

Hoho.
Va med Sandra igår vi satt och drack öl och skrattade åt roliga filmer på youtube. Sen va jag förbaskat förbannad på en viss person som är helt cp störd :@

Nu på morgonen så åkte jag till Kim för att sova lite när Sandra va i skolan för jag va så trött. Oh så drömde jag en knäpp dröm också, fast det kändes bra att drömma den :) Men jag kan tyvärr inte berätta här om den.

Nu ska iaf jag och Sandra gå till stan och äka lunch sen ska jag följa med henne till sin skola till hennes bild, fast hon har inte ens frågat om jag får vara med. Skoj om jag inte får det, bli våldtagen av blattar och negrer :@



haha vi ser ut som riktiga babian apor :@ ca 5år sen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi var smala iaf. :D

2009-10-01 @ 19:48:07
Postat av: Mia

ÅÅÅÅÅÅHHHH kommer ihåg den där kvällen :)

2009-10-01 @ 21:15:02
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0