Halloj

Idag så sova jag till klockan 4, va så fruktansvärt trött, så nu är jag inte allt trött men de gör inget för de är inte så jag ska upp till någon i morgon.

Är lite irriterad idag förresten, mest på en person men jag förstår varför de är som de är helt enkelt. Sen så fick jag ett glatt sms tidigare idag som gjorde mig på bättre humör hihi :)

Tog mig även tid att borsta ut alla mina 52 tovor i håret, fyfan vad lång tid det tog och vad ont de gjorde, men de är väl sånt man får ta I guess.

Kalas för mia som fyllde 18 för några dagar sen i morgon, muffins får jag i alla fall :D MAT! :D hahah, Sandra och jag har köpt en rolig sak, speciellt kortet hihi. Så eeee deeeee..

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0