Godmorgon

Har sovit jättecepe inatt, vaknade flera gånger av att jag svettades 34liter och va helt blöt, så jag gick upp och torkade av mig svetten som rann på min kropp och sen gick jag och la mig men vaknade lika svettig igen och igen.. Kan ju bero på febern, mår ungefär lika som jag gjorde igår har vaken blivit bättre eller sämmre.. Konstigt, vill bara att jag ska bli frisk så jag kan träffa människor ;)

Idag ska jag åka en med 3 tåget och följa med Sandra när hon ska träna, själv ska jag bara sitta och glo in i väggen medans. Sen ska vi iväg och sola en sväng och jag måste gå på stan oh köpa hårspray för den börjar ta slut. Sen är det nog inget mer jag behöver panik mycket, eller jo egentligen så måste jag köpa mig ett busskort men de är så jävla dyrt.. Får bli en annan gång.

Ska hitta något att käka nu, och Kim va aldrig kär i mig under 3års tid, kul att veta... :@



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0