Godmorgon.. eller ej

Hallå, är tjockt irriterad idag!! Jag är inte bara irriterad jag är fan förbannad också, slå ihjäl fanskapet vill jag göra, ååhhhhh......!

Har sovit som ett cepe i natt, precis när jag hade somnat så ringer telefonen;
D: Hej, du sa att jag skulle ringa!?
S: Ja men de va flera timmar sen, nu ska jag sova så...
D: Okej vad gör du då?
S: Jag är med Sandra som ska upp 7 i morgon och vi försöker sova.....
D: Jaha vad kul, vad ska du göra i morgon då?
S: Vet inte..
D: Jaha okej.. Då får du sova så gott.
S: Ja, hej då.
D: Hej då.

Ja så jag blev pigg som en mört, eftersom tv:n va på så jag fick gå upp stänga va den, gå och lägga mig igen, ligga och vrida och vända på mig tills jag äntligen somnade.

Igår så va vi och firade Mia, de va skoj men lite synd att vi inte kunde följa med till krogen :@ Men men de kommer väl fler gånger.

Nu ska jag gå och röka. Fuck you!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0