Fan vad elak jag känner mig.

De är ingen som är äcklig, hihi. Jag är bara skojig haha. Jo de finns väl någon men inte den som tog åt sig på föregående inlägg. Eller de kanske va rätt person eller inte, vad vet jag!? :@ Ibland undrar jag vad någon tänker på för de förstår jag inte. Ja, då har jag sagt mitt, fan vad elak jag är hahahahhaha. Nej jag skoja, ta inte åt dig, jag är bara skojig och de kan misstolkas ;)


Jag måste bara göra så här, Nej jag är inte elak jag är fan den snällaste ever! Jag är snäll, glad, trevlig, jag lyssnar på andras problem och säger en vit lögn bara för att få dom att må bättre just för stunden. Så om du tänker efter så är allt jag sagt falskt, för allt har vart en (vit) lögn, tänk på saken mini p.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0