En onykter Sara, en ovanlig syn

Halloj, har kommit hem till Sandra efter att ha vart i sura. Och för en gångs skull så gjorde jag och Sandra något annat än att sitta och drick hos mig och snacka skit. Va på någon fest med sura människor, va faktiskt kul :O Haha, nej men jag hade skoj, blev lite väl onykter kanske, jag som aldrig blir det men det va nog bara för att jag drack massa jäger, inte bra. Jag som hade sagt till mig själv att jag alrdig mer skulle dricka jäger och tequila för då blir jag dödsfull, och de är ju inte ens kul. Men jag gjorde de i allafall, mådde illa ett tag men sen mådde jag skit bra, haha skrattade en massa. Och sen va de någon som va jätteglad, hihi.

Nej men sen så åkte vi till en annan snubbe och satt där och drack m.m. Skrattade åt det mesta, mest åt en lång sak och plast öl flaskor :O Finns de ens såna?! A men de va nå nytt.. Ska springa nu.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0