En onykter Sandra, en extremt vanlig syn ;)

Haha nej nu ska jag inte vara elak.
Åkte till Sandras mammas killes 50års kalas igår, vi skulle diska och plocka undan saker. Och så fick vi dricka gratis öl, men jag va bakis från i fredags så jag drack inte så mycket i början men de gjorde Sandra..

Trodde kvällen skulle bli lång och tråkig för att jag inte hade någon lust att ha kul och för att jag knappt hade sovit något dagen innan, men så fel jag hade. Städade och diskade och hade oss ett tag sen tog i en paus för de va jobbigt, så vi satte oss och hällde i oss öl, eller sandra gjorde de, jag drack mest kaffe, va ju så satans trött.

Ja kul hade jag, alla va skit packade och hurtade omkring och dansade haha, men de va skoj att titta på. Sandra blev ju så jävla pruttfull så hon kommer inte ihåg alls vad hon gjorde, hahah. Stackarn, fick berätta allt hon gjorde igår till henne hahaha. Själv så höll jag mig på banan som en duktig flicka ;) haha

Nej men jag vaknade med världens mördar ångest, brukar få de när jag slösar pengar men eftersom vi drack gratis så vet jag inte riktigt varför jag fick de. Eller jo, de va nog för de som jag gjorde som jag höll på att skämmas ihjäl av, fyfan. Inge allvarligt men ändå.. Sov som en kotte och vaknade jättetidigt idag så jag är extremt trött. Men de är inget jag ångrar, faktiskt, hade otroligt kul!

Men fyfan, mår fortfarande illa från ångesten, jävlar också.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0