CV vadå?

Sitter och funderar på om jag skulle skriva mig ett CV, men har ingen ork och jga har absolut ingen idé hur det ska skrivas.. Fan va allt ska va svårt, varför kan jag inte bara säga; de här har jag gjort, och de här kan jag? Blir ju ändå aldrig som man tänkt sig och man vill ju inte att de ska se ut som alla andras, får väl klistra dit några fina blommor så jag sticker ut ;) hahah nej då, men rosa papper då!?

Ringde exakt i sista minuten till citypraktiken i morse, så jag fick en tid till tisdagen, trodde jag skulle få vänta i evigheter men tisdag är ändå rätt nära :D yeii. Och jag har ett litet problem, hade tänkt att åka till arbetsförmedlingen i morgon och gå på någon sak där men nu när jag tittade efter så hade dom de inte då, och jag som ändå måste in till stan och köpa ett par skor, men de känns onödigt att bara åka in för de när jag ändå ska in på lördag, men då ska jag va där tills 4 då mikaela slutar jobbet, och jag har ingen lust att stå på stan i 70år och vänta om jag går på stan innan. Dilemma.. Eller om Sandra vill gå på stan med mig på lördag :@ och sen kan jag åka hem till henne medans jag väntar :@ En bra idé! Bra då säger vi så!

Jag har i allafall äntligen fått mina pengar men de va inte lika mycket som dom sa att de skulle va, jävla idioter! Mamma vill att jag ska betala tillbaka skulld till henne från bilen, men de har jag ingen lust med, för de kommer ändå sluta med att jag tigger pengar av henne i slutet av månaden ändå om hon skulle ta mina pengar nu. Så dom kan hon få sen.

Vaknade förresten helt kallsvettig inatt med, jag som trodde att jag blivi frisk eller nått. Har inte så ont i halsen, men snorar som bara den och är "torr" i halsen, lite jobbigt. Så är det.

Nej nu ska jag göra annat.
PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0