Ångesten är tillbaka, jippiii.......

Fan när jag precis hade blivit av med allt de där och börjat må jättebra så kom den smygandes tillbaka i morse, eller i natt också. Fan jag känner mig äcklig och utnyttjad, ful och fet. Hoppas de blir bättre, de brukar gå över under dagen och de hoppas jag att den gör.

Igår så.. Ja vad ska jag säga. Jag åkte hem och satt och pratade med en kär gammal vän och ditten och datten, nej men mycke skitsnack blev det, vad har du gjort blablabla, mycke trevligt. När jag kom hem så åt jag min matlåda som jag egentligen skulle ha tatt med mig till Sandra i tisdags men jag glömde den. Sen så tog jag en lång dusch och duschade bort allt blä, skit, smuts ja vad säger man, jag va skitig i allafall haha.

Jag har jätteont i benen fortfarande :@ Nu har jag inte bara ont från ridningen utan jag har ont från träningen igår, duktigt Sara, så jag är ett handikappat fetto som knappt kan röra sig, och inte nog med de så har jag brytit tå jäveln :@ Eller ja den kanske inte är bryten men de gör så jävla ont, fyfan vad har jag gjort.

Och nu när jag ändå sitter och skriver så ska jag betätta vad jag drömde inatt, jag drömde att jag bråkade med en tjej med ett svärt och hon slog på mitt svärd så den flög iväg, och så hade jag en killkompis som bara stod där och glodde, jävla idiot. Ja i alla fall så kom hon springandes med sitt svärd och innan hon hann döda mig så hoppade jag ner för ett stup, eller de va grand canyon fasst de va vatten i botten, så hade jag ett lik i famnen helt plötsligt som jag landade på så jag inte skulle dö. Så när jag kom ner så va jag i Uppsala och försökte leta efter tåget så jag kunde ta mig hem, men sen kom jag på att jag inte hade min väska med mig utan den va kvar där uppe med min idiot kompis. Så jag klättrade upp dit igen och frågade vart den va och han sa att han hade slängt ner den när jag hade hoppat. Så jag fick hoppa ner igen och så hittade jag min väska. Sen så va det nog inte så mycke mer.. 

PUS 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0