Ändrade plander

Skulle egentligen ha gått ut och tatt en öl eller 2 med Mikaela på lördag med lönen räckte inte till, så kom igen nu flickor, nu ska vi (tamigfan) ut alla och ta en öl och snacka skit. Tycker jag är på tiden!

Jag har vart så duktig och duschat idag :o nej men jag tog faktiskt en dusch och sen så satte jag på en tvätt, måste tvätta en till bara för att jag har så mycke kläder. I morgon ska jag till stan tror jag och gå på stan med sandra, jag måste köpa skor, viner skor och några boots eller så.

Men jag kanske har en liten plan på fredag, de kanske skulle bli, eller de ska bli fest men jag har ingen aning om jag och sandra får komma, men de borde vi, du har ju tjatat ;). Så då blir i allafall min fredag räddad :) yeeii

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0