Äkta hat!

ÅH! Fyfan vad jag hatar min mammas man! Han är tamigfan helt jävla störd i huvet. Helt idiotiskt cpstörd! Inte ens min mamma tycker om honom! De är en person som jag inte skulle tveka att hugga huvudet av och världen skulle bli en bättre platts om han bara dog, hårt och länge! Fyfan vad jag hatar honom, HAT!!! Finns nog ingen annan som jag hatar så mycket men nästa person ligger nog inte långt ifrån nr 1 på topplistan. "De där är min dator" "Städa i köket" "De där är min tv, titta inte på den" blablablablabla, när den där idiotböggubbfittan pratar så är det enda jag hör är " .......................".

Så nu har jag sagt mitt, och idag är min önskan att han dör!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0