AJ SATAN!

Har nyss vart till arbetsförmedlingen och fått något papper påskrivet, de är skit kallt ute trots solen skiner. :@

Igår så va ju jag och red, de gick bra kände mig ganska så duktig :) fast jag inte suttit på en totto på flera år. Men nu idag så har jag så jävla ont i röven och i benen och de känns som om någon har knäat mig 345ggr på muttan :@ Fyfan va ont de gör, kan knappt sitta ner.

Och inte nog med de så ser jag ut som en äckel hora, typiskt att jag ska se ut just så här just idag :@ Kan nästan inte visa mig bland folk, de är ju förfan pinsamt! De finns väl någon där ute som hatar mig så mycket så jag va tvungen att se ut så här.. Jävla typiskt och de ska alltid hända just mig precis när jag absolut inte hade velat de :@ Fan fan fan fan fan!!!! Förlåt ifall att!

Nu ska jag gå och lägga mig igen, de va inte planerat för mig att jag skulle upp så här tidigt och jag hade absolut inte sovit klart. Godnatt hörs senare.


Skin som den sol du är, visa världen ditt vackra leénde. :@


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0