7år sen jag va inne på en dator, hej

Ja vad har jag gjort, igår så åkte jag och Sandra hem till mig, vi drack lite öl tog det lugnt. Jag käkade några bullar, sen va vi irrietade ett tag men de gick över ganska så snabbt. Blir bara så trött på falska idioter.. Saknar en viss person, har ett stort behov att prata med dig, vet ej varför men känner att jag behöver prata av mig lite.

Sen va de nog inge mer viktigt som hände. Idag så har jag och Sandra vaknat (ja de är helt sant!!) vi käkade frukost, sen bröt helvetet loss nere i köket. Mammas karl (horbögcpgubbäckelbajskotten) fick ryck för att min mami hade vart på 50års kalas igår och att han inte var där och vaktade över henne som en hök.
Han hade förresten vart i finland i en och en halv vecka men de är inget jag har märkt av, men nu när han kom hem så hade jag nog märkt att de va jävla lugnt hemma när han inte vart här. Hade faktiskt stor lust att gå och hugga ner honom med något vasst så han skulle hålla käften, vem fan orkar gapa flera timmar i sträck om en fest!? Idiot hora, jag hatar fan män, dom är helt störda, helt störda! Är fan rädd att jag en vacker dag skulle gå ner och döda honom, för de skulle jag, verkligen! Vill dock inte förstöra mitt liv över den där idioten. Och sen hade han mage att komma och gapa på mig att jag skulle packa mina saker och flytta för att inte ville se mig nå mer, men hallå du behöver ju faktiskt inte titta på mig!? Och förresten så han jag samma rätt hon han att bo här, ÅH DÖD ÅT HONOM!

Så nu har jag avreagerat mig lite.
Ehm.. Idag kommer de nog inte hända så mycke mer, jag ska väl försöka sova och sen i morgon bitti ska jag springa (!) till konsum och köpa cigg för dom fick för sig att ta slut :@
Sen så ska jag, tro de eller ej, iväg och rida igen, trotts att jag fick så jävla ont i benen men de är en jävla workout! Sen är de ju bara en gång kvar så jag slipper de. Ska väl ligga hemma resten av kvällen och kvida över mina värkande ben.. buhu nej då :p Träning är bra!

Nog snackat om skit.
PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0