Söndag

Hejhej alla.
Har inte haft internet eftersom min mammas kille hade fått för sig att gömma datorn för mig, och åter igen säger jag DÖ din äckliga fjant!

Har vart på min praktik tisdag till fredag och de har vart otroligt kul, känner mig extremt välkommen! :D Plus i kanten, man vill ju inte gå till ett ställe där man inte känner sig välkommen!? Ja men otroligt kul har det vart men fyfan va ont jag har haft i fötterna! Stå upp 8h i sträck tär en del på fossingarna.

I fredags så åkte jag till Sandra, hon och jag drog till pitchers tidigt bara för att vi skulle träffa en tjej där, men när vi kom ner på stan så hade hon dragit till någon nisse ist. Fan va arg jag va, finns väl fan inge folk ute tidigt, kiss i ansiktet på dig! Men vi hade kul i allafall, Sandra träffade "Axl Rose" som visade sig heta Nicklas igen, fan va snygg han är! Sen så träffade vi ett gäng karlar som snackade lite med oss ett tag, kul, men nasty nasy nasy, en sak som jag inte kan berätta just för stunden, men jag fick veta allt för ett tag sen, BLÄ! Och jag va tydligen snygg i fredags haha "jo tack jag vet de". Sandra fick en glimt av en nisse som hon inte kommer ihåg, lite synd att han inte såg henne :@ En annan gång.

Haha just ja, Sandra och jag skrämde skiten ur en kille med konstiga ögon, han höll på att börja gråta och visste inte vart han skulle ta vägen. hihi så kan de gå när man sätter sig mellan oss ;)
Sen drog vi i allafall på någon efterfest och de visade sig vara den där tjejen som vi skulle ha träffat innan som va med där. Och för övrigt så va de så piss tråkigt så jag höll på att ta livet av mig. Åkte hem efter 10min i allafall, tack och lov!

Dagen efter så ringer han nissen från eferfesten och frågade vad de va för fel på Sandra, fattade inte vad han snackade om men de visade sig att dom hade blivit helt förskräckta när Sandra sa att hon skulle kunna gör aallt för sex just nu till och med ha sex med en 69åring, allt va ju som vanligt på skoj, för vi skämmtar alltid om konstiga saker som alla andra tar så jävla hårt på allvar. Men i allafall så hade dom blivit helt förskräckta över Sandras smutsiga mun som sa såna hemska saker, sex är ju heligt, mellan en man och en vinna som älskar varandra, hahahahhaa jag dör! De är ju bara sex, fan ta och lugna ner er, ha sex and get over it!

På lördagen så satt jag och Sandra och moffade chips dipp ostkrokar godis och cola :D Snacka om fetton. Nasty ringde mig och ville att jag skulle komma, men nej tack jag vill inte, och efter de här kommer jag byta nummer. Nej jag skoja jag älskar mitt nummer de är bäst, 0704 nummer finns väl inte längre? Jaja jag kommer då aldrig ha 0736 eller annat bajs nummer! Så är det i allafall!

Åkte hem till Kim på natten och sov här, Kim satt och spelade ett fjantigt spel på datorn och jag kollade på tv. Så skojigt har vi tillsammans.. Sitter nu och käkar godis, fan va fet jag är, men kim sa att de syndes att jag hade gått ner i vikt :D hihi. Fast nu har jag nog gått upp allt igen.

Några sista visdomsord från mig:
Stalkers is nasty
Bajshumor is good humor





Jag är så söt! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0