Har haft exakt 0 datorer på sista tiden..

Men nu har jag. När skrev jag sist.. Helgen va trevlig i allafall, sandra och jag drack öl och sen gick vi ut till pitchers och fortsatte dricka där. Träffade några personer som vi satt och pratade med till halv 3 (med tanke på att de stänger 1, så va vi där väldigt länge). Sen sprang vi ifrån dom och stack till någon efterfest, som va helt ok. Men de fanns en galen blatte där som ville ha bajja i ansiktet HAHAHA. Vaknade morgonen efter med jordens halsont, blir jag aldrig frisk!? Åkte hem till sura och sov.

Och idag så fick jag veta att jag har fått en praktik plats på en affär som jag ska börja på i morgon :O Sen skulle de va praktik i 3 veckor och sen skulle jag nog bli timmanställd. Yeii, fan va skönt! För jag måste köpa mig en lägenhet! Och en bil och en dator, men de önskar jag mig i julklapp :)

Sitter just för stunden och väntar på samtal från min handledare som ska ändra mig från arbetssökande till praktikjobbare, får se vad jag får för bidrag då, inget i guess :@ Men jag har föräldrar som älskar mig :) Så det löser sig.

Nu ska jag gå och röee.
PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0