Dator yeii

Halloj, är i sura igen därför de inte har blitt nå skrivandes idag. Har vart på stan idag, vart med Sandra, åkt onödigt mycke buss till Sandras skola och sen visade sig att hon inte hade någon lektion, morr. Jag har druckit 4 stora glas med vatten på en timme va lite jobbiggt med tanke på att jag inte va törstig alls. Sen har jag vart och solat och sen så va de meningen att jag och Sandra skulle träna men så blev de inte, för Sandras träningskort hade gått ut och jag mådde illa så jag sket i det. Sen så fick jag eld i röven när jag va tvungen att powerwalka till tåget på en kvart, men jag hann precis tack och lov! Men svettig som ett as va jag och ont i öronen och huvudet på grund av den kalla luften, så kan de gå, men jag fick lite träning i allafall :)

Nu är jag som sagt hemma och känner mig oerhört fet och äcklig, bara för att jag har ätit massa godis och bullar, men jag kunde inte hjälpa det, dom satt ju där i hyllan och ropade på mig; "Sara, Sara ÄT MIG!!!"  Så ni kan ju förstå, jag va ju tvungen att köpa dom och äta upp dom ;) Så va de med de...

Och en sak till nu när jag väl håller på, jag har hittat ett par jeans till från min systers garderob :) Måste dock bara sy dom för tydligen har emosar sönder sina jeans.. Men de känns bra att jag kan ha dom för då känner jag mig lite smal också :) Good for me!

Sen har jag nog inte så mycke mer att säga tror jag.. Jo jag köpte ett nagellack idag :) Men sen va de inge mer.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0