CV:t är skrivet yeii!

Har hållt på och skivit mitt CV i sista stund nu tills i morgon :) Har gått ganska så bra, men nu kommer det jobbigaste, persoliga breven Hej här är jag jag är bäst, anställ mig! Något i den stilen I guess. Nej men de ska nog gå bra, nu när jag väl kommit igång så ska väl de där också flyta på ganska så bra, eller!?

Fan va det snöar förresten, snöade halvadagen igår och så nu har det fortfarande inte slutat, yeii slask..

Ska i allafall in till stan i morgon, ska till arbetförmedlingen kl.11 bara för att aftanten tvingar mig.. Skulle egentligen ha ringt till läkaren mellan 10 och 11.30 men kan ej de för kl.10 står jag på stationen och 11.30 är jag nog forfarande kvar på af.. Men jag kan nog kika förbi annars, dom kan väl inte neka mig!? Aja annars ringer jag på måndag, no big deal. Måste köpa nagellacks borttagning när jag är i stan för de håller på att ta slut, sen är det nog inge mer. OM Sandra vill att jag ska följa med så kan jag göra de!? För då ska jag nog träna också om jag har ork. Så är det med de...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0