Syr och syr och syr..

Idag va jag en sväng till coop extra men så klart så hade dom inte synålar, så jag fick lite panik och cyklade till stan och kollade runt i olika affärer. Men efter ett tag så kom jag på att Åhlens har ju synålar, dah. Och när jag väl va där så köpte jag en present till min mamma, ett örngott.

Sen när jag väl hade kommit hem så ville Kim gå på stan med mig så jag kom in och gick ut igen. Vi köpte ett nytt duschdraperi, krokar till den och kakeldekorationer. Sen gick vi och käkade glass och satt ute i solen. För hur varmt har det inte vart idag!? Jisses.

Nu har jag suttit och sytt mitt hår, är inte riktigt klar än, måste sy på klipsen sen är jag klar. Färgen blev helt okej faktiskt, i värsta fall så färgar jag allt hår brunt igen.




Nu ska jag köpa lite mat så jag inte hungrar ihjäl, sen ska jag åka hem till mamma och ge henne sin morsdag present och så ska jag hämta bilen. För i morgon ska vi alla till Malin och äta frukost. bara för att vi vill.

MAT DAGS
PUSS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0