Stan stan hela dan

Nu har jag äntligen kommit hem igen! Har vart på stan med Sandra hela dagen, först va hon jag miko och amanda och kollade på kläder till kläd-showen, sen va jag och Sandra runt och kollade på saker. Jag köpte 2 paket klistermärken som man sätter över kaklet i badrumet (vi har blått nu men vill ha hel vitt) en rad bara. Och sen köpte jag en ljusstake som va på halva priset för att den va ifrån påsken, men jag gillar ju grönt♥ så jag köpte den :)

Sen sprang vi bara runt och garvade som galningar åt det mesta :p Bara för att vi hade lust! Va och kollade på ett ställe där dom fixar naglar, 460:- skulle det kosta med förlängning och franskt lack. Normalt pris någon som vet?

Nu ska jag i alla fall va hemma hela kvällen, Kim gapar om att jag ska gå och köpa mat till honom, men det orkar jag inte! Ska kanske kolla igenom naturböckerna också, har prov på gener m.m på tisdag + att jag har redovisning i samhäll.

Kom faktiskt på en underbart bra idé idag  också :) Ganska stolt ;) Ja i alla fall så ska jag klippa ut, ta kort eller skriva ut dom saker jag önskar mig eller vill ha och klistra dom på ett papper som jag ska ha i en pärm. Så då kan Kim aldrig köpa något till mig som jag inte vill ha, för då är det bara för honom att kolla i den och välja något han vill köpa :) Bra va!? Han ska alltid tjata om att han inte vet vad han ska köpa och att han alltid köper saker jag inte vill ha, så nu är det slut med det. Måste dock upptadera den ofta så att han inte köper nogot som jag ville ha förut och inte längre.

Nog snackat! Bilder på ljusstaken :)







PUS♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0