Söndags mys

Hej jag har inte haft tid att skriva nå idag, har bara vart hemma och pluggar på naturen så jag är snart klar :) och sen är det prov på tisdag.

Sitter här och dör av svält för att vi inte har nån mat eller pengar, ska nog åka till skolan i alla fall i morgon fast jag inte har någon lektion bara för att kunna äta.. Haha jag vet, uteliggare.

Har försökt fått tag i mig pappa så han kan sätta in lite pengar till mig så att jag klarar mig, men jag har inte ett öre på min mobil så jag kan inte ringa.. Det är förjävligt att vara pank!

I morgon åker Kims mamma och hennes man till Las Vegas och jag är så avundsjuk! Vill också åka iväg och ha skojigt.

Och Kim fyller förresten år på tisdag, 22, kan tyvärr inte köpa nå till honom än, men det kommer sen när jag har fått pengar.

Nu ska jag försöka få tag i mat.

PUS♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0