Sola

Har tvättat 2 tvättar nu, och ska snart gå och sola. Efter det har jag bara 5ggr kvar till studenten, kommer jag att bli brun tro?

I morgon börjar jag 8 och då ska vi dansa lite så att vi har allt klart till klädshowen. Sen tror jag att vi ska köpa kläder då också, och det kommer jag göra!! Säger nogon något annat komme jag strypa dom! Det är ju faktiskt meningen att jag ska ha det bästa ;)

Sen efter skolan ska jag till UM och skaffa p-piller, dags att börja med det igen tycker jag, men det jag är rädd för att jag ska få massa finnar speciellt nu till sommaren.. Men jag får se..kanske blir det så att jag tar den sorten jag hade förut.

Efter det ska jag dra iväg och träna med Sandra, så vi blir smala igen :p

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0