Skola

Hoho, ska iväg till skolan snart, ska faktiskt cykla dit hade jag tänkt. Ska kanske åka hem till mamma och då måste jag ha mina resor kvar på busskortet. Har sovit otroligt dåligt i natt, är trött som en tok oc har ingen lust att gå till skolan. Jag undrar ens om jag har någon lektion, men det visar sig.

Igår så va jag hemma hela dagen och städade, jag fixade till i min nya "garderob", min dåvarande garderob är ner monterad så halla mina kläder ligger i korgar på en bänk, så det fixade jag till. Sen tog jag mig tid att tvätta min jacka, kanske lite osmart av mig eftersom jag ska cykla till skolan.. Äsch jag får ta bilen.

Nej men nu ska jag fixa till mig och åka till skolan.
PUS♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0