Nytt hår!

Jag va och köpte hår i morse, hade en jävlans tur för det fanns bara ett paket kvar av den färgen jag ville ha :) Köpte även ett ljusare hår som jag ska ha som slingor, men jag ska nog färga det i morgon eftersom det är aldeles för "gult" för mig.
Så här ser håret ut i solljus (utan blixt).



Med blixt.

Det i den röda ringen ska jag färga till en mer askig blond än gul som den är nu. I den blåa ringen har jag lagt in en bit av mitt gamla bruna hår, skulle kolla hur det såg ut och jag kanske ska färga lite mörkare slingor i håret också men det ska jag göra hos frisöen på måndag isf. Får se vad hon säger, kan ju va fint utan. I den gröna ringen är den färgen som jag ska ha på hela håret, och som sagt håret ser mer gult ut på bild, men jätte fint i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0