Ledig ledig ledig!

Är hemma och tar det lungt, har vart i skolan och haft mit sista prov det gick faktiskt bra :) Sen så hade jag redovisning i samhäll, men vi kunde inte visa våran film för att DVDn i skolan är från stenålden.. Typiskt.

Ska städa och fixa fint tills Kim kommer hem, bara för att det är hans födelsedag! Hade tänkt att tvätta en tvätt också. Fick pengar av pappa idag :) så jag är superglad, hade minus på mitt konto så jag bad honom att lägga in 90:- + lite till och då fick jag 500:- så det kommer jag att klara mig på tills på måndag.

Är förresten ledig i morgon, eller jag har en lektion, men den orkar jag inte gå på, och sen så är jag ledig på fredag så jag har världens längsta helg, asa skönt! Och på fredag ska vi alla hem till Ellen och fira att hon fyllt år, vi ska få korv-med-bröd, glass, godis, chips och dipp, popcorn, film, mera mat, massage, en bil, pizza, fiske damm, lekar m.m. Inte sant ;)
Haha
Nu ska jag gå och köpa mat :) Och sen ska jag städa.
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan, jag som har köpt bilar åt alla. ;)

2009-05-19 @ 19:04:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0