Kalas kväll

Tjohej.
Har vart i skolan och haft prov, det gick bra tror jag.. visste inte vad jag skulle skriva, men ja ja.
Va och käkade mat med Kim och Dennis, sen va vi på systemet och jag köpte lite öl till i kväll. Träffade min morbror där som skulle köpa vin.

Sen har jag vart på stan med Sandra och kollat på en present till Kim sen när han fyller, hihi den är jätte rolig :D Köpte en ring till ikväll, och jag är så glad att det finns ringar som är gjorda av trä och plast eftersom jag är allergisk mot nickel. tummen upp!









Sen va ja och köpte en present till Amanda, kan inte säga vad det är nu, men sen. Jag är så dålig på att hitta saker så jag köpte bara nått. Och eftersom Amanda inte sa vad hon ville ha så får hon skylla sig själv :p




Sen vill jag också säga att jag älskar mitt hår :) de är så fint. Lockade det lite igår på skoj, hihi, nej men jag kollade lite om jag skulle passa i det, och om jag skulle ha det idag, men det ska jag inte. Fluff + volym. Vet inte om jag vill färga mitt hår längre, då kommer det bli förstört av all blekning och slingning.. Men vill man vara fin så får man lida pin, är det inte så?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0