Igår.

Igår va jag i skolan och vi fixade lakan till skolan och till vagnen sen. Och så sprejade vi våra kläder.
 















Sen åkte jag och alla andra som går teater till stockholm och skulle gå på en föreställning. Innan det fick vi ca 2 timmar på oss att göra annat, och jag skulle gå och köpa hår, men hittade inget för allt hår på tajmahal såg ut som barbiehår dvs plastigt glansigt äckelhår. Så sur som ett bi så gick vi och såg på föreställningen som varade i 2,5 timme, alldeles för länge enligt mig.

På bussen hem så satt alla äckelbarn och skrek hela vägen hem (skrek påvägen dit också) fattar inte att man orkar prata så mycket. Ja i alla fall så kom jag hem sur som fan för att jag inte fick nå hår och Kim va sur för att jag inte hann köpa en tröja till honom.

Sen när vi väl hade kommiit tillbaka till västerås så skulle jag och Mikaela gå och köpa en öl medans hon skulle vänta på bussen, så vi satte oss på en pubb och skulle köpa en öl och så hade hon i kassan slagit in 29 öl på mitt kort. Men vafan driver du med mig?! Ja i alla fall så fick jag tillbaka min 2000:- i handen. Och sen gick vi hem.
 

Sen sov jag hårt och länge.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0