Igår

Hej jag är den sugigaste bloggaren ever!

Igår så va jag och Kimoch handlade mat, Kim köpte en fritös och jag köpte en volymtång.





Sen va jag en sväng på stan med Sandra och jag köpte en ny väska till studenten :) rosa. Sen köpte jag lösnaglar, har inte haft det sen jag va 15 och då svor jag på att aldrig ha det igen eftersom det förstör naglarna så otroligt mycket. Men om an läggen ett lager med vanlig bas nagellack under så slits dom inte lika mycket.








Sen tänkte jag och Sandra vara jätte duktiga så vi åkte och tränade på friskis, core/spinning. Haha det sög balle, coren va jätte tråkig, bara massa balansövningar, och spinningen va bajsjobbig så vi gick därifrån.
Men vi va i alla fall med ett tag.



Idag så har jag inte träningsverk någonstans.. Men ska iväg och träna med mamma, skivstång, de är i alla fall kul!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0