Idag, men egentligen igår om man kollar på klockan.

Idag va jag och spelade brännboll på skiljebo men Mikaeli och Mandy och massa. Hade jätteskojigt vårat lag vann!! Hihi och ganska så överlägset också. Jag gjorde 2 frivarv :) otroligt stolt!



Amanda och jag va och la ut pinnar och brännplattan.



Mikaela



Vi vann, lag 2



Mandy



Jag är alldeles för snygg för att visas, haha.



Sen va vi och grillade, jag grillade korv och Amanda lammkött ;) Haha
Mikaela strippade och visade snippan för alla haha, och så puttade han ner Pepe på marken så han fick öl över hela sig. En händelserik dag.



Mikaela strippar



Pepe tittar på



Kissen med! Kolla in dom gula ögonen, haha

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0