I morgon bär det av till..

..huvudstaden.
Vi ska åka med teaterklassen på teaterresa, tror vi ska kolla på någon pjäs av något slag. Jag ska i alla fall ta min lediga tid (om vi får någon) och köpa löshår till mig, får se vilken färg det blir.. Jag vill ha ljusbrunt med massor med slingor om det finns något fint. Eller så blir det nog brunt, fast ljusare än vad det är nu.
Ett stort dilemma ;)

Håller på och fixar mig inför natten, måste få en lång skön sömn i natt annars kommer jag inte klara av att hålla igång tills 11 i morgon kväll, ja jag vet inte så lång tid, men jag är gammal och svag :p

Ska sätta på en tvätt innan jag kryper ner i sängen, ska nog ringa till Kim och fråga när han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja gud va gammal du är :D Ha så kul i sthlm :)

2009-05-28 @ 23:56:30
URL: http://emeliefrolander.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

jättefin blogg

2009-05-28 @ 23:57:15
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0