Hemma igen

Nu har jag kommit hem från sura, va där och åt mat och sen föjde jag med henne till stallet och kollade på när min syster red, och jag kan ju säga att hon inte har samma tallang för ridning som jag hade/har.. Vill fan börja rida igen, men det är ju så satans dyrt och så är Kim jätteallergisk, lite synd.

Va och köpte mat och en tidning som jag ska vila mig med, hinner knappt läsa om något som händer här i världen. Och har knappt köpt en tidning på skitlänge. Fast det sparar ju pengar hos mig i alla fall.

Åh jag har hittat den perfekta studentklänningen!!! Den är såå snygg! Men det kommer finnas i allafall 10 st till som har samma klänning, men det skiter jag i för den är så fin :) Ska gå och lägga undan den i morgon och sen ska jag bara ragga pengar av någon så jag kan köpa den :)

Städade förresten min "garderob" igår, blev ganska så fint. Finare än det va innan i allafall, och nu kan man hitta kläderna lite bättre. Kommer bli bättre när Kim och jag har köpt en riktig garderob, men det kommer nog dröja ett tag.

Nej men nu ska jag äta.
PUS♥




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0