En lugn lördag för mig!

Har legat i sängen hela dagen med en värme kudde på magen, kollat på tv allt från städpogram till dokumentärer om pyramider. Men nu har det gått över! Jätteskönt. Det är bra att jag bara har ont första dagen.

I morgon ska jag diska och städa/tvätta, har inte kunnat gjort det idag på grund av min mage. Men det är skönt att bara ligga och ta det lungt en hel dag. Ska försöka komma iväg och sola i morgon om jag orkar, annars tar jag det på måndag.

Sandra och jag ska gå och träna på måndag förresten! Vi ska dra till friskis och träna core och spinning, måste träna som en galning så jag är snygg till studenten :)

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och vänta på att Kim kommer hem .



PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0