Dålig upptadering, I know!

Har inte haft någon lust att sitta här idag.

Igår så gick jag och la mig vid halv 2 tror jag och sen när jag precis hade somnat så ringer Kim full som fan och vill att jag ska åka och hämta honom i hk, och inte nog med det så spyr han i telefonen när jag pratar med honom, inte bra för mig som har fobi för spyor, så jag la på. Sen ringer han upp igen och verkligen måste åka hem, så jag säger att jag åker nu men att jag måste tanka för att vi inte har någon soppa i bilen, då blir han skit arg och säger att jag kan tanka sen och att det kommer att räcka hela vägen. Nej vännen det gör det inte.

Så jag åker och tankar och sen när jag är klar så ringer fanskapet igen (och nu har jag hunnit bli förbannad, både för att han ringer hela tiden + att han väcktr mig när jag sov) "Vart är du, kommer du snart bla bla bla, jag vill hem" "MEN JAG KOMMER DITT MONGOLID!!".

Och när jag kommer in i hk så står det någon kille mitt på vägen som senare visade sig vara Kim. Så jag hämtar upp honom och en kille till och sen åker vi till stan igen. Vi stannade till på donken för att Dennis ville ha mat, han går in och handlar, och Kim och jag sitter kvar i bilen.

Jag ger lite vatten till honom eftersom han verkade helt medvetslös och s klart när han väl hade druckit lite så började han spy, så jag flög ur bilen för att slippa se och höra, står där på gatan en stund sen hoppar jag in i bilen igen. Frågade Kim om han tyckte det här va kul? Och nej det tyckte han inte. "Men lilla gubben, vafan ska du hålla på så här varenda gång då? Kan du inte dricka normalt? Du är ju förfan en vuxen människa!? Det blir alltid så att jag ska ta hand om dig när du spyr och äcklar dig, om jag inte hade hämtat dig, hur hade du kommit hem då?"

Åh jag blir så trött!

Ja i alla fall så kommer jag hem med tönten och slänger in honom i duschen, sen när jag kommer tillbaka så ligger han i duschen och säger att han ska sova där. Men jag får upp honom, duschar av honom, torkar honom och lägger honom i sängen. Sen efter ett tag springer (!?) han till toan och spyr lite igen.. Så jag sätter på att tv-spel och börjar spela lite. Kim somnar sen till slut och jag spelar vidare.

Efter några timmar så märker jag att klockan är halv 6! Oj satan.. så jag gick och la mig, va inte så speciellt trött men jag somnade tillslut.


Vad gjorde ni i går natt då?

Kommentarer
Postat av: micko

haha vdafan låter förjävligt...kan inte ens ta hand om sig själv eller duscha. Jag skulle ha blivt minst lika arg. så himla onödigt. som om det vore häftigt att dricka så man inte kan stå på benen o spy som en gris så andra får ta hand om en som ett litet barn. väldigt moget.

2009-05-22 @ 21:24:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0