Dagens uppdrag

God morgon alle sammans.
Jag är uppe jättetidigt för att jag blev väckt av Sandra, men jag kunde inte gå med henne för at jag har fått solsting.

Ja i alla fll så ska jag iväg till coop extra snart och köpa hårfärg och synålar.
Sen tänkte jag åka hem till mamma en sväng, mors dag ni vet, fika lite kanske. Måste låna hennes bil också så jag kan skjutsa alla på måndag. Sen måste jag nog låna pengar för dom har tagit slut och sen ligger jag minus1800:- Inte så bra kanske, men det är den här jävlans studentens fel..

Måste hinna med och sola idag också får se om det blir efter att jag vart hos mami eller före..

Ja jag, ska fixa mig och cykla iväg.
PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0