blä

Har var hemma ett tag nu och jag är helt slut. Har så ont i fötterna så jag knappt kan gå!
 
Hade jätte kul igår förresten :) Vi va först hos Amanda och sen va vi på pluto, Kim kom dit så jag träffade honom också.

Nu sitter jag och kollar på "my super sweet 16" önskar att jag vore rik så jag kunde köpa det jag ville ha.. Men det är nog knappast troligt. Ska lägga mig i sängen och kolla på tv nu och sen måste jag plugga lite samhäll så jag får G i samhäll.. Annars har jag för mycket IG poäng.. Och det är ju inte bra.. Men det går nog bra :)

Åh jag blir så sur på blogg.se, på min användare så går det inte att på fet stil längre.. Har inte funkat på skit länge, men i morse funkade det :) Men inte nu längre..

Lägger upp bilder lite senare, just nu orkar jag inte!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0