6år

Tiden har gått så satans snabbt! Kan inte fatta att jag har hunnit bli 20 år, kändes som om det var nyss jag fyllde 15. Det finns så många minnen som jag aldrig kommer att kunna uppleva igen, bara för att jag är 'gammal', så många saker jag inte kan göra längre bara för att jag har vuxit upp och blivit 'vuxen'.

Allt va så mycket lättare när man va ung. Längtar tillbaka till den tiden då vi va ute hela nätterna och drack öl i smyg, när vi sprang från polisen och skrattade åt dom som åkte fast. Vi satt bakom 'X's farmors jobb och drack och skrattade i timmar. Köpte glass och satt och rökte i lekparken i stället för att gå på lektionerna. När allt va nytt och spännande, när vi va kära i var sin kille och kände den första kärleken, första kyssen, första allt. Och när det tog slut kunde vi gråta ut hos varandra, och sedan gå vidare med en ny erfarenhet.

Spontaniteten var på topp, och vi åkte och badade mitt i natten, nakna bara för att vi kände för det. Gick 1000 mil utan att märka det, bara för att vi pratade om allt spännande. Satt på bron i flera timmar och pratade om allt mellan himmel och jord.
Vi klädde ut oss till horor och stod på scenen. Hittade på egna texter till låtar:

My life is brilliant.

My love is pure.

I saw an devil.

Of that I'm sure.

She spit at me on the subway.

She was with another gay.

But I won't lose no sleep on that,

'Cause I've got a plan.


You're ugly. You're ugly

You're ugly, it's true.

I saw your face in a crowded place,

And I don't know what to do,

So I gick fram and spit on you!



Sandra, min bästaste bäste vän! Hur skulle mitt liv vara utan dig?


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vad söt du är! :) Hade nästan glömt den där låten :D Men inte allt annat du skrev :) <33

2009-05-05 @ 12:41:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0