Taxi nissar

Angående artikeln i aftonbladet om taxiföraren som drogade och våldtog massa kvinnor. Ja sånt händer här också, jag tror det inte finns någon utländsk taxi gubbe som inte har tänkt tanken (kanske inte så grovt) att antasta sina kunder, vi tjejer brukar ju åka taxi titt och tätt fulla som fan och det vi kanske inte tänker på är att taxi nissen kanske våldtar oss. Som många våldtäktsfall så skyller alltid mannen på att; hon va så full och hon hade en kort klänning hon bad ju om det! Jag blir så jävla förbannad, har inte vi rätt att gå klädda som vi vill? Har karlar rätt att våldta oss bara för att vi inte har overall på oss? Killar är fan dumma i huvet, alla har fan en/flera skruvar lösa i skallen!

När jag skulle åka för ett par år sen taxi så hade jag inte tillräckligt med pengar och då ville taxi gubben att jag skulle suga av honom! (och NEJ jag gjorde inte det jag sprang därifrån) Ung och dum så raporterade jag inte det, skulle det hända i dag så skulle jag gjort det utan att tveka!

Se er för, åk inte med främmande män (fast du bara åket taxi) åk med en kvinnlig förare, få skjuts av en förälder eller stanna hemma!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0