Söndag

Är hemma hos Kim har precis ätit och sitter och kollar på tv. Ska nog försöka plugga lite religion eftersom jag har prov på torsdag och provet avgör om jag klarar kursen.

Va hemmas hos Pepe och firade Mikaela, färden dig gick lite si och så eftersom jag betalade med SMSbiljett så tog alla mina pengar slut på mobilen så jag unde inte ringa Mikaela och säga att jag va på väg, men det löste sig skrapade ihop 75:-  till comviq kompis och kunde få tag på Mikaela. Va ganska så kul, kände ju bara Mikaela eftersom alla som skulle ha kommit svek oss (mig) så jag satt där och kände mig ganska bortkommen, men det gick bra hittade några trevliga prickar som jag skrattade åt.
Åkte sen taxi hem eftersom jag missade bussen, fick åka runt stan och leta efter Kim eftersom han skulle betala men han ville inte svara så det sket ju sig, men till sist hittade jag honom hemma..

I morse så fick jag veta att pappa skulle betala en ny mbil till mig :) skulle ha åkt och köpt den idag men vågade inte, man vet ju aldrig om man fortfarande är onykter så det blir i morgon jag åker. Men jag måste vänta tills Kim slutar jobba för att han måste visa vägen för jag hittar inte (ska till eskilstuna, dom hade rea m.m.) så efter 2 bär jag mig av.



Det blev denna sötnos

Kommentarer
Postat av: Miko

mwihii! tur att du hade kul ändå :) ja, man blev ju lite putt på alla svikare. Men som tur är så är ju du inte socialt handikappad som många andra så du pallar det ändå även om jag inte håller dig i handen hela tiden^^ :)

2009-04-05 @ 22:14:50
Postat av: Miko

tack så mkt för att du kom btw :D hade vart tråkigt om precis alla svek :P

2009-04-05 @ 22:16:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0