Nya skor

Har länge funderat på att köpa nya skor, mina skor har ganska så så snart gjort sitt. Men problemet för mig är att jag inte kan bestämma mig. Jag vill ju ha ett par skor som är snygga, bekväma och som gör att foten ser liten ut. Men har inte hittat ett par som passar just mig, kanske beror på att jag är ganska snål också, men nu när vi får in lite extra pengar i hushållet så kan jag unna mig ett par fina skor :)

Sitter nu och pluggar lite på naturkunskapen, fast jag egentligen borde plugga på religion men det är ju så otroligt tråkigt och jag fattar inget om det. Så jag kämpar med naturen så att jag kan få bra betyg i det.
Sen så snart så ska jag gå till ICA och köpa cigg och något med socker, har sådant sockersug så jag blir galen.. hehe

Skor från Scorett.




Är speciellt sugen på Björn Borg skorna, så söta till sommaren!



Sko från Stadium


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0