Kvällens planer.

Har duschat och fixat iordning mig för kvällen, va även på internet och beställde lite hudprodukter. Kollar på CSI och håller på att laga nudlar. Sen ska jag iväg och hämta Kim kl. 23 för han bestämmde sig för att åka hem. Hoppas ingen ser mig för jag kommer antagligen springa ut till bilen i nattlinne.. haha nej men jag tänkte mest på mitt hår (stramt uppsatt i en knut) tror ingen har sett mig i en sådan frilla någonsin, och jag tänket hålla det så!

Ska skrapa ihop lite pengar så jag kan tanka bilen, för den börjar bli törstig. Sen har jag ingen aning hur vi ska ha råd att fylla på en full tank när bilen ska tillbaka, Kim vart ju pank första dagen när vi fick lön, men nu börjar även mina pengar ta slut.. Icke bra!

Nu ska jag äta, PUS♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0