Kvällens planer

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, orkar inte göra något speciellt idag. Va och handlade tidigare idag och ska laga mat till Kim när han kommer hem, lax och bandpasta typ. Ska tvätta också så jag kan ha någonting att ha på mig i morgon, ska nemligen till sura åså. Hälsa på kissebabyn osv.

Jag mår så jävla konstigt, har mått illa sen igår morse och har ont lite då och då i magen.. kanske inte är nå allvarligt men man vet aldrig.


Sitter och kollar på cops, ganska kul dom hade stoppat en bil med 2 pers i.

Polis 1: Han la något under stolen!
Polis 2: A.. men jag tror det bara var alkohol.

Vadå bara?! Man blir ju mer vild bakom ratten med alkohol i blodet än narkotika!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0